wtorek, 9 sierpnia 2016

El mundo

Uwielbiam podróżować!
I to wyjaśnia pierwsze słowo nazwy bloga - MUNDO- świat.
Każde zaoszczędzone pieniądze wydałabym na wycieczkę krajoznawczą, dziką, niepowtarzalną. Interesuje mnie kultura ludzi którzy mieszkają na drugim końcu naszej planety, fascynuje mnie inna mentalność i tradycje. Moim marzeniem jest zwiedzać świat, bo tak na prawde tak mało o nim wiemy. 

Od małego rodzice rok w rok zabierali mnie nad morze (chyba zwiedziłam całe wybrzeże, choć połowy nie pamiętam z racji wieku:D) Nigdy nie mielismy zwyczaju jezdzic za granicę, nawet o tym nie myślałam.Aż pewnego dnia... pojawiła się możliwość wycieczki szkolnej do Paryża i DISNEYLANDU (wyobrażacie sobie tą radość, kiedy coś widzisz w telewizji i nawet nie śnisz o tym  żeby tam być, nagle świat Disneya jest na wyciągnięcie ręki) wtedy zrozumiałam, że jeszcze dużo przede mną, że życie jest nieprzewidywalne i może zaskoczyć. Pamiętajmy! nigdy nie możemy mówić NIGDY. Pózniej miałam szanse jezdzic na obozy młodzieżowe do Hiszpanii i do Włoch, wymiany "Comenius" także do Hiszpanii (wtedy właśnie pojawiła się słabość do tego kraju) i spontaniczne wypady do Berlina i HaideParku w Niemczech.

Dopiero od niedawna staję się niezależna, nie podróżuje już z grupami czy z zorganizowanymi wycieczkami. Cenię sobie towarzystwo rodziny, znajomych i mojego najlepszego kompana- chłopaka:) Od kilku lat jezdzimy do Austrii na narty/snowboard w okresie zimowym a dwie wyspy które zwiedziłam w wakacje letnie c to Majorka i Kefalonia.

Poza tym, aby obalić powiedzenie "cudze chwalicie, swego nie znacie" wraz z moim chlopakiem jesteśmy w trakcie nadrabiania zwiedzania większych miast Polski.

Jeżeli chcecie więcej informacji na temat moich podróży lub macie pomysły na tematy do dalszych postów, jestem otwarta i chętna do działania. Piszcie na maila - gosia9516@gmail.com 

A tym czasem zpraszam do obejrzenia i komentowania zdjęć z ostatniego wyjazdu:)



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz